-

jag har ingen aning om vad jag ska skriva, men jag vill ändå skriva x)  jag har nästan precis tittat klart på Titanic, somna igår så mamma fick spela in slutet, den är såååå bra :'D bara att jag typ börjar böla jämt (a)

idag har jag oxå varit i skolan, mindre kul faktiskt. började 10 över åtta med fysik, vi tittade på två filmer sen hade vi frågesport :p sen på matten efter så hade vi oxå frågesport, lärarens "tradionella" frågesport ;) haha efter det hade vi idrott men jag var inte med för jag har så himla ont i min rygg och jag ville sitta och kollapå men nej det fick jag inte för ann (typ hjälplärare) så hon följde med mig ut -.- och det gjorde JÄVLIGT ont i min rygg :( sen vare lunch och sen hade vi so, tittade på film och lite sånt! och sen slut. imån ska vi baka pepparkakshus :'D jag ska ta med mig  non stops och sätta på (: vi ska fan vinna! det är typ 18 hus dom ska döma så lycka till... att vi vinner. sen blire nån film :) efter det ska vi dansa inför hela skolan, hahah xD sånna barnsliga danser oxå.. jag säger att jag inte ska va med, jag har  faktiskt ont i min rygg och springa gör det värre om jag knappt kan gå? sen på fredag äre skolavslutning :DD jag längtaaaaar.

men nu ska jag sticka, hehu, hade bra!


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback