coooldplay :)


gad, dagarna går rätt fort nu.. det är redan kväll ^^ sitter här och lyssnar på coldplay lite, och dom kommer ju faktiskt hit till sverige i sommar!! och jag vet att jag ska få det i julklapp :D haha, jag ska stå i andra sektionen, de bästa platserna då men nu såg jag innan att dom släppt flera så dom bästa fanns i första = längst fram ''/ :( men andra sektionen är faktiskt rätt bra! haha :)   min favorti låt är, The scientist, vilken är din ? :D




A

Don't panic är min favorit ;D

2008-12-15 @ 20:47:09
jeanette

Kulkulkul! kanske blire av att jag åker och tittar/lyssnar på dom också <3 favoritlåt, ja du.. det finns ju rätt många men typ warning sign, in my place, lost, the scientist, what if m fl. :D hehe

2008-12-15 @ 21:11:57
blogg: http://jeanettef.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback