fotat

 har nyss kommit hem igen, jag och ema har varit ute och fotat lite ^^  vi gick ner till vättern och gick bort till stan osen hem (: hehu, och jag  har sämst humor :D bilder ser ni neranför.
idag är det fjärde advent, och det är tre dagar kvar till julafton :D  annars har jag inte gjort nånting idag, förutom fotat då, men innan  det ar jag väl typ bara sovit :] och jag har ingen aning om vad jag  ska göra sen :o får väl se, kanske ska kolla klart på en film som   jag började titta på igår: Blond and Blonder x) liiiiite smått dryg!  och just nu är jag jättehungrig, väntar på maten. :]

juste! jag gjorde två kategorier oxå: foton, där jag lägger foton ;) och musik, där jag lägger in från konserter och sånt :D

men nu ska jag sticka, haha.  skriver kanske senare igen :)
det blev nog min favorit :) drf får den vara större!

  

jeanette

fina bilder :D

2008-12-21 @ 20:12:30
blogg: http://jeanettef.blogg.se/
Karin

Vill du vinna en goodiebag? Enkelt! Kolla in min blogg!

Anonym

fin blogg!!kolla min blogg och svara på vilka ögonskuggor du tycker jag ska ha:)vore snällt

2008-12-22 @ 18:29:17
identity

Fina bilder :D

God jul också :)

2008-12-24 @ 01:43:03
blogg: http://identity.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback