mitt 2008...

har varit bra, mindre bra en del tillfällen, rätt många tillfällen men det lämnas bakom. mycket har varit bra, alla konserter & metaltown! BFMV 6/12 är ett minne för livet, det är nog årets bästa konsert iallafall :) <3 men jag tror att 09 kommer blir ett jättebra år. det hoppas jag, annars ska jag göra det till det bästa året, förutom skolan då.. det är inte så bra men det skiter jag i! Metaltown igen, sen blire Coldplay, och det är det jag vet just nu, sen blire ju mer konserter och allt :D det kommer nog bli bra.. :)

men nu ska jag dra, hörs imorgon,gonatt :)


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback