morgon..

okej, klockan är åtta nu, jag gick upp sju, jag börjar tio över nio och jag är klar redan, det är illa! idag är det en rätt lam dag, matte, spanska, musik och syslöjd, slutar vid tre.. sen läser jag enligt schema imån med men på torsdag ska vi baka pepparkakshus :D och titta på film osen ha lite aktiviteter i idrottshuset och sen på fredag är det skolavslutning! :''D äntligen, så är det snart julafton oxå! får se vad jag får :) hehu. men nu tror jag att jag ska äta frukost och titta på tv lite ;)

hade bra:)


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback