ny kamera


nu har jag köpt en ny liten kamera, en rosa :) det kändes lite onödigt eftersom jag redan har en men den va lite sönder osen hatade jag den så egentligen så vare inte såå onödigt :D jag, mamma & bella åkte ut till mormor lite idag oxå :) trevligt. åt där oså. men nu är jag hemma igen, alltid lika skönt! ska kolla igenom kameran oxå (även fast jag vet hur allt funkar :) hehu, hare bra!
 

haha, inlägget blev lite litet men jag är så trött så jag orkar inte x)
















innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback