skumbad :)


mh, har precis stigit upp ur ett varm skummit bad! vad skönt det kan vara och bara ligga i så varmt vatten  med massa skum :) och tända ljus & allt! det obehaglia  va när jag råkade andas in skum i näsan ôÔ  xD HAHA,  det var lite äckligt :(  men jag överlevde!

höh, imorgon blire ut till farmor & farfar, ska äta middag där med hela tjocka släkten. lite jobbigt ibland men jag får hoppas att det inte är det imorgon.. annars dör jag lite för stunden.. mhm, tråkig humor har jag oxå!

nu ska jag titta på film, Another Gay movie 8D haha,
hejsvejs :)

jeanette

mysig bild!

2009-01-04 @ 14:50:20
blogg: http://jeanettef.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback