snart jul


godmorgon, eller god förmiddag ?  två dagar kvar till jul, och jag har inte julhandlat än! jag  får göra det imån när jag får pengar ^^ hehu.  och julgranen är  uppe! fast det har den varit ett tag nu, men den känns så tom :o och ingen  bra  bild fick jag heller, men men ;)


sitter och kollar tåg nu, jag ska åka till Halmstad och  träffa Lina :D <3 träffades senast typ för ett halvår sen :o :(  det får bli nästa år, fast det är ju ändå rätt snart! det  låter så konstigt, nästa år... får hoppas att jag får,  men jag tror det, annars åker jag ändå ^^

jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer nu, har ju inte hänt så mkt än idag. kanske skriver  mer senare idag, sen ikväll :) hade bra!


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback