20:43

Nu är det redan kväll, dagarna går fort. Dagen har spenderats med Becca iallafall. Supertrevligt! Vi har gjort lte allt möjligt, gåt ut med Bella, hyrt film, ätit glass,  snackat osv :D Det blev ju ingen grillning idag på grund av vädret. Det har ju inte varit bra alls idag. Men grillning blir det på fredag istället! :)
 Nu sitter jag här framför tv:n och ser på hockey igen.. Jävla Hv, jag hatar dom just nu :D för att veta varför, sätt på kanal fem!

Glöm inte att rösta på VECKANS BLOGG!

WOHO, HV gjorde ett mål :D
måste titta vidare nu, xx!

UPPDATE 22:00: FAAAAAAAAAAAAAAAAAAN, j*vla färgestad. dom suger :D HV71 är mkt bättre på alla sätt!

kajsa

somsagt det kan jag oxå säga till hv's tränare, ska nämligen ta ett snacka med han, hahah ! tror inte jag vågrar, men min morbror tränar ett mindre lag, och då har jag träffat tränaren några gånger. men vafan dom är så jävla mycket bättre.

2009-04-08 @ 22:41:31
blogg: http://kajsaz.devote.se

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback