tredje april

Hejhopp alla i det härliga vädret :D - visst är det inte härligt. Hela Sverige har väl fint väder? Här har det iallafall varit strålande sol och runt 15 grader hela dagen! Sommar på gång?

Äntligen helg och äntligen lov! :D Så himla skönt! Tittade i min almenacka och jag har ungefär 40 skoldagar kvar, härligthärligt! Idag i skolan hände absolut ingenting det var bara tråkigt men det brukar det vara! Efter skolan stack jag, Ammara, Stina, Becca och Kajsa ner till piren och käka glass och godis i vårvädret :D jättehärligt och varmt! Men vattnet var ISkallt. Sen stack Kajsa och Becca hem och vi andra gick ner till stan lite ^^ Sen blev det att gå hem och nu ligger jag och myser i sängen istället.

Nu är det ju lov somsagt och jag har änltigen saker att göra! Vi ska bland annat grilla på stranden, och kanske sova i Kajsas sommarstuga :D ifall vi får ^^



vårigt värre och självutlösaren is the shit :D (y)


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback