Ammara&Stina

Igår tror jag att jag skrev att jag var med Ammara och Stina nere på stan oså sen åkte vi hem till Stina och gjorde lite saker :D Stina och Ammara skulle sova hos en annan, Frida senare på kvällen och jag fick inte vara med för henne. Vet inte vrf ens. Så jag fick åka hem igen. Men efter en halvtimme ringde Stina och sa att dom inte skulle sova över hos Frida för ja, det var en sak :P Så då åkte jag upp dit igen och så färgade vi Stinas hår ljusare och så tittade vi på film och käkade massa godis och chips.  Sov över där tills idag. Men nu ligger jag typ död i soffan och glor på tv typ. Stina ska skicka över bilder senare från igår som jag kanske lägger upp senare! Ni fick en liten dålig sammanfattning menmen! :D
 PUSS:D


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback