åttonde april

God morgon alla :)
Kommentarer bara droppar in på bloggen, tävlingen om Veckans Blogg är i full fart. Det ska bli spännande och se vem det blir! :) Men keep it up!

Idag är det onsdag. Jag och de andra tjejerna hade pratat om att grilla idag :) Jag får se hur det blir med det för det är inte det finaste vädret men så var det sist oxå.. Men ah, jag får helt enkelt se :D  Ska höra av mig till Becca snart. Men annars händer nog inte så mkt idag.

Ni får ha en jättebra dag :D
xx

emma

wiiie, ja är med :D

2009-04-08 @ 14:53:41
blogg: http://emmabolmgren.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback