ready?

Jao, nu är jag redo för kvällen. Stina kommer hit strax och sen ska vi träffa Ammara och sen drar vi väl upp till stadparken. Hoppas att brasan kommer bli av. Det vet man inte än. Eftersom det är tort och det blåser, det kan bli risk för brand då. Men vad jag vet så blåser det inte här nere iallafall. Men kanske uppe på berget. Men kameran är iallafall med så bilder kommer antaglien upp imån.

Frästen, vad ska ni hitta på ikväll? Alltid intressant att veta :D

lite löjliga bilder :D
solglasögonen köpte jag i Göteborg inne på H&M för 59kr :)


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback