sextonde april

Hej!
Usch, jag tycker att mitt bloggande blir sämre och sämre och jag har ingen aning varför. Jag har inte tiden att skriva och då blir allt sämre. Min desing kanske börjar bli tråkig oxå? Jag har sett jättemånga snygga och jag vill me ha en! :P

Men idag har jag varit i skolan. Började nio men jag var i skolan vid åtta redan för att göra ett skolarbete med några i klassen och istället får jag sovmorgon till tio i tio imån :) Det är det värt! Men hade svenska först, då satt jag och målade bara, haha. Efter det hade vi engelska där vi snackade massa. KLT efter det och sist kemi. Slutade vi kvart i tre :) Och nu måste jag sätta igångf med läxor känner jag, ifall jag orkar (a

Imorgon blire först skola då. Efter skolan ska jag iväg och fota ammara :D i en skog, hoppas det blir som jag tänkt mig!

Men ska dra, xx!


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback