sjunde april

Jag känner för att vara ute hela dagen idag, eller något. Jag orkar inte bara sitta inne och inte göra nånting, jag behöver komma bort från datorn lite! Jag får tänka lite på vad jag kan hitta på. :) Men annars måste jag skriva på min berättelse till svenskan som skulle varit klar förra veckan. Jag kan säga att jag har inte hunnit långt!
Imorgon blir det antaglien grillning på stranden igen, vi tyckte det var trevligt så vi gör om det! :)

Vad har ni för några planer idag? :)

alexandra





tack tack! detsamma får jag ju säga. :D



2009-04-07 @ 14:47:03
blogg: http://alexandradr.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback