skriva, skriva, skriva

Min tangentknappar kommer gå sönder snart så mycket som jag skriver nu. Är fortfarande inte klar med min svenska berättelse som jag har hållt på med i två veckor typ. Jag har fått göra om massa för allt har gått snett och allt blir bara fel. Usch, skolan är bara problem! haha

Annars är jag jättetrött och jag kan somna när som. Men vad gör ni då? :D

uppdate 18:40;
JAG ÄR KLAR :D äntligen säger jag bara, det blev fyra sidor och 2900 ord ungefär. Så duktig jag är. Men berättelsen suger apa! :D


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback