VECKANS BLOGG

Tänkte bara påminna er om Veckans Blogg, tävligen avslutas imån vid 13:00 så alla röster som kommer in efteråt gills inte. Men fortsätt rösta på er favorit! :D

OCH en annan sak.. Jag har fått in en del kommentarer, rätt många faktiskt. Med samma IP-nr.. Vad är det folk inte fattar med att inte kommentera fler gånger när jag har sagt en röst per person? Tänkte bara säga det.

jeanette

sv: TACK! :D kommer nog inte få flest röster men tack ändå ;D

2009-04-09 @ 13:12:36
blogg: http://jeanettef.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback