nittonde augusti

FÖRSTA DAGEN I SKOLAN AVKLARAD, YEEES!!
Hallå i rutan ;) Allt bra med er? Jag är iallafall trött. Gå upp klockan halv åtta efter ett sommarlov då man gått upp TIDIGAST tio är inte lätt.. Men jag klarade mig igenom skoldagen då dagen mest bestog av prat! Efter skolan som slutade tidigt stack jag, kajsa och Ammara med Becca hem en stund och vi gjorde lite allt möjligt :) Roligt hade vi. Men nu sitter jag i sängen nyduschad!

Förövrigt fick jag hem en ny väska precis. En svart converse väska, har redan en sådan men detta är en mindre variant :) Snygg är den, den kommer nog användas flitigt ;)

Men måste dra, seya! ;*

Erika Nordin

Alltid svårt att ställa om sig till nya tider

2009-08-19 @ 19:51:52
blogg: http://shopaholicans.blogg.se/
TereseErica

Jättefin blogg!

2009-08-20 @ 13:56:33
blogg: http://tereseerica.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback