elfte februari

ännu en dag har gått och snart är nog denna dag borta oxå.
gick ut en sväng innan med ema & bella. kastade boll i kylan.
djur fryser aldrig, det är lustigt. men kameran var iallafall me.
vädret var otroligt grått, det är lite tråkigt. men det är ju vinter,
det brukar vara så då. men  jag längtar till sommaren :D

resten av dagen lär tillbringas i soffan eller nått liknande :)
men jag kanske skriver senare, kram!

gaby

skitfin blogg :D

2009-02-11 @ 15:24:37
blogg: http://gaabys.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback