15:08

Jag blir lite smått iriterad nu, sidorna i boken tar aldrig slut känns det som. Det är bara två sidor kvar nu men ändå! Jag borde har varit klar för längesen men jag tar för många pauser :D illa!

Jag har hittat jättemånga bra bloggar igår, om både foto och musik, alltid kul! :) Jag blir avensjuk på alla som tar snygga kort. Jag fattar inte hur de lyckas. Sen blir jag arg på alla som har systemkameror för jag har aldrig råd att köpa nån. haha, jag stör mig på allt.

nu ska jag fortsätta att skriva, hej så länge!


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback