15:21

Äntligen hemma! Den här dagen har varit allmänt seg, lam och jobbig. Hade helst velat spolat förbi den. Började klockan nio med svenska, där vi skriver skrive & skriver hela tiden. Sen hade vi engelska. Vi skulle gjort våra redovisningar men ingen kunde idag så vi tittade på Extra, den suger. Jag skulle skriva ut min text om L.A, men den var borta! Helt borta, blev så arg. Datorn kan ju f*n inte bara radera den? Så jag vet inte hur jag ska göra.. Anyway, sen var det lunch, klt, där gjorde vi nån ankät om skolan typ. Sist hade vi kemi, vi gjorde ett prov till andra klassen. Haha, det var rätt kul! :) sen slutade jag vid kvart i tre, kom hem för tjugo minuter sen.. 

Imån är det äntligen fredag igen, händer inget speciellt tror jag. Ska vara med Becca efter skolan :) Pratade om att vi skulle hyra film till kvällen, mysigt!

Jag känner mig för att göra en stor kopp varm choklad och lägga mig under täcket och titta på film just nu, jag tror jag ska göra det! :)
Ni får ha det så bra, puss!

- jag börjar bli trött på alla dessa rubriker så ni får lite lama, tråkiga klockslag! =)


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback