17:42

Klar med svenska recensionen nu då, jag skulle skriva om en kolgruva som vi läste om tidigare. Lite udda. Så nu är det en sak mindre som ska vara klart denna vecka. Imån ska jag ha redovisning i engelskan som jag inte är klar med. Ingen är det tror jag så jag får väl se! :)

Gick bort till dagiset där jag ska praoa innan. För jag ville inte ringa och jag skulle hitta dit oxå ^^ Men min handledare var inte där och de som var där visste inte att jag skulle komma :s Men jag ska dit på måndag klockan åtta. Har inte så stor lust till det..

Jag tror jag ska gå lägga mig i ett varmt bad snart och lägga inpackning i mitt hår så det blir fint :) (för kvällen)
ni får ha det så bra! :)


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback