artonde februari

hej alla :)

har eller mindre kommit hem från skolan efter en lång dag. ställde klockan på halv sju, kom knappt upp. jag är så trött! började vid åtta och slutade vid fyra. och jag har inte fått reda på praon än men alla andra klasser har det. min lärare är wierdo. :]] elevens val sög idag, jag och becca har syslöjd och vi syr ett par pyjamas shorts och lärarn är helt knäpp, hon säger saker sen ändrar hon sig och får för sig att hon har sagt saker.. vi blev otroligt sura! -.- men snart är vi klara :)

nu har jag bara problem, det kommer en hit som ska klippa mamma och jag borde toppa mig och få bort det slitna, men det är inte bara topparna som är slitna utan typ hela håret.. så jag vet inte vad jag ska göra? :o men jag får tänka ut nått innan hon kommer snart.

skriver senare! puss.


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback