becca, fika, bio :)

hann aldrig skriva något igår, tiden rann iväg så det blev inget inlägg. men igår träffade jag iallafall becca :D vi gick till Claras och fikade & snackade massa om allt möjligt, det har jag verkligen saknat att göra med någon! satt där typ i en&en halv timme. gick till bion senare, I taket lyser stjärnorna dårå, den var faktsikt bra :D lite sorlig oså men den var bra somsagt! efter bion stack vi hem till mig och pratade och massa :D jätterolig & mysig dag! haha, vi kommer nog få en väldigt bra sommar, med allt vi har planerat. jag längtar redan ;)

men nu ska jag äta frukost, skriver senare :)

lina

jag ska också gå och se den den verkar bra :)

2009-02-11 @ 13:12:11
blogg: http://linasdagbok.webblogg.se/
becca

perfekt dag! många sånna dagar i sommar!:D

2009-02-13 @ 13:17:24
blogg: http://rebeccajosefsson.devote.se

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback