femte februari


ny duschad och fräsh :)
jag trivs verkligen i det nya badrummet, det är så fräsht!  jag försökte klippa till min lugg, men det blev inte såå rakt x)

dagen har varit rätt okej, hade världens konstigaste morgon.. vet inte riktigt vad som hände :D men började iallafall skolan klockan nio, med svenska. sen hade vi engelska, klt, kemi. kemi läraren bjöd oss på kärleksmums,hon stod och bakade det till oss igår, snällt :D fast antaglien var det nog för att vi är så trötta och lama på dom lektionerna, så hon ska pigga upp oss! x) sen slutade jag vid kvart i tre, gick hem och nu har bara eftermiddagen  åkt förbi. men imån är det fredag sen är det lov! :)

fick även hem ett par jeans idag, från halens. jag beställde i fel storlek -.- en storlek förstor men det är nöd så vi får tumla dom sen! :D men dom  sitter bra ändå! beställde även lite från H&M, jeans där oxå, och lite annat!

men nu ska jag ge mig på spanskan
hade bra, ciaaaao!

Kajsa

Fan vad snyggt det blev!!!

2009-02-05 @ 20:49:54
blogg: http://kajsahasselkvist.devote.se

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback