fotopromenad

idag är det fint väder här så jag gick ut med hunden en sväng, det fick bli ner till vättern :) men jag säger en sak, det är inte lätt att fota när man har en jobbig hund med sig, så lämna hunden  hemma nästa gång!  kommentera gärna!







men nu ska jag nog lägga mig i soffan och titta på nått ^^
ciaaaaao!

Anonym

väldigt fina bilder. Jag kan inte gå ut och fota nu under vinterhalvåret, för min kamera klarar inte kylan. (Ska snart lämna in den på lagning. Jag vill också! Fast nu fotar jag i studio så länge :)

2009-02-01 @ 14:00:20
emelie

Väldigt fina bilder, jag vill också knäppa kort, men har varken kamera eller fantasi för det :p

2009-02-02 @ 16:50:51
blogg: http://aee.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback