sjuttonde februari

vilken toppendag det har varit idag! skolan var lite mindre toppen men men ;)

kom hem från becca för en tag sen. det var rolig och mysigt :) snackade massa, åt tårta och annat och spelade guitar hero :D skrev även en lista över våran sommar ;)  den kommer bli bäääst! haha. men det blev en lyckad dag! puss på det :* - jag tror becca fick lite damp på mig när jag tog massa kort hela tiden :p



annars i skolan var det väl okej.. musiken var lite små rolig, vi har ju starta vårt egna lilla "band" ^^ jag spelar 60-tal, The Beatles, Shout&Scream. den är rätt lätt, eller väldigt lätt som tur är! sen kom jonna och hälsade på :D trevligt trelvigt, saknar henne i klassen..

sen nu när jag kom hem så väntade ett par jeans på mig, dom satt väl helt okej :D
men jag hoppa in och dusha nu!


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback