tionde februari

god morgon!
idag är det tisdag, jag tycker dagarna har gått otroligt fort sen i fredags! vilket betyder att lovet snart kommer va över.. det längtar jag inte till :D idag ska jag träffa becca. vi ska på bio, I taket lyser stjärnorna, har hört att den har fått jättebra kretik. så jag hoppas att jag tycker desamma. men det skriver jag om senare, efter bion  :)

jag tycker det är rätt komiskt att få kommentarer av anonyma. dom säger att jag ska följa deras blogg.. men hallå, vad heter eran blogg? då är det inte så lätt att följa eran blogg. ;) så glöm inte skriva vad ni  heter och eran blogg!

nu ska jag äta frukost, skriver senare!

MusikJouren

Nice design!

Kom gärna in och släng en kommentar eller två hos mig :)

Have a nice day!

2009-02-10 @ 18:50:57
blogg: http://musikjouren.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback