tjugofemte februari

Jag fryser, jag är trött och jag har ont! Vi hade friluftsdag idag, vi åkte skriskor och jag är bäst! Jag trillade :D haha. Åkte upp till curlingen efter doktorn och träffade AmmaraStina&Frida osen åkte vi ner till stan och åt lite på donken och gick runt i lite affärer. Sen åkte vi åt till skriskobanan och åkte lite :) fick himla ont i fötterna bara! Så jag satt på bänken rätt mycket och självklart trillade jag på isen så nu har jag ont i armen, har typ sträckt till den. Men sen åkte vi hem vid två tiden ^^ skönt och vara hemma!
lite bilder från idag!


nu ska jag sätta mig och skriva en svenska recension!
skriver senare om jag har tid, ha det bäst! :)

Kajsa

Haha vad roliga dom ser ut!!! Behövde inte ni ha hjälm?? :S

2009-02-25 @ 19:42:41
blogg: http://kajsahasselkvist.devote.se

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback