tjugonde februari

jag har kommit in i nån konstig svacka tror jag, jag har ingen aning om vad det kan vara. men jag orkar inte med något just nu på datorn. det kanske är bra? (men det är annat oxå) bilddagboken börja suga och jag har tappat humöret för bloggen. antaglien för att statistiken går dåligt och ni kommenterar inget. fy mig, bli glad!

det är fredag idag, jag slutade för 50 min sen ungefär. det känns alltid lite konstigt att komma tillbaka till skolan efter man har varit sjuk och jag känner mig helt ute, borta. och en sak har hänt, en sak har förändrats men det tänker jag inte skriva om här. :) men annars har väl dagen varit helt okej. men nu kom jag på en sak, jag har 10000 saker som ska vara klart nästa vecka.. svenska; berättelse- inte börjat, recension(?)- inte börjar, en till recension(?)- inte börjat, so arbete- typ hälften kvar. min helg är upptagen just nu. -.- wish me luck!

ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, ingen kan göra nått så det blir väl att sitta hemma antar jag. men det är rätt skönt det oxå :)

skriver senare, puss!

A

Men liksom, kommentera massor hos andra bloggar :D

2009-02-20 @ 15:23:00

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback