tolfte februari

god morgon alla :) eller kanske god förmiddag? klockan är ju ett redan.  idag händer nog inte så mycket, dagen har bestått av sova till halv tolv typ och legat framför tv:n och det är nog vad resten av dagen kommer bestå av oxå! jag blir sån soffpotatis på loven, om jag inte är med kompisar eller gör något annat ^^ men snart är lovet över. börjar ju igen på måndag.. både längtar och inte längtar. jag längtar mest till praon, v.10 & 11, hoppas jag kommer på ett bra ställe bara :)

men jag skriver kanske igen senare, ha en bra dag! puss.


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback