tredje februari

helo everybody :)

sitter här och äter Ben&Jerry, sååå gott är det! :D har även varit iväg och duschat igen! *intressekluben antecknar*

idag började jag klockan åtta och slutade vid halv två tror ja, en rätt skön dag. inte så många lektioner, hemkunskap, spanska, musik & matte. nästa vecka är det lov, det är väldigt skönt. det behövs faktiskt för min del, jag ska bara vara hemma, men det är såå skönt! :)  jag har suttit och tittat igenom hela ellos katalogen, men vår&sommar kläderna och jag har hittat massa snyggt men det är minst kläder för nästan 2000 :o så jag får nog köpa lite då&då :p

jag orkar inte egentligen skriva så mycket, har inte tiden känner jag,  och det är inget intressant heller, men jag ska tänka på nått som gör det lite roligare :) men ska äta kvällsmat nu innan jag äter upp all glass :]
  ciaaaaao!

lina

jag önskar jag hde råd att köpa B&J glass :P

2009-02-04 @ 17:25:20
blogg: http://linasdagbok.webblogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback