17:17

Helo alla :)
Sitter här och äter kladdkaka & dricker saft, lite fika såhär på eftermiddagen, jättegott! Idag har jag inte heller gjort så mycket, det händer inte så mycket för mig på helgerna, jag vilar upp mig inför en ny skolvecka. Börjar 10 imorgon, det är rätt skönt efter en helg!

Det funkade tidigare för mig i veckan att bli medlem på mer-trafik igen! :) med lite fixningar hit och dit ;) men nu väntar jag bara på att dom ska godkänna min sida, sen får jag se ifall det kommer mer  besökare hit :D jag behöver lite fler som ni ser ''/ haha. Undra vilka dom 2 prenumeranter det är?
Känner du dig träffad? hehu.

men nu ska jag fortsätta och äta, puss! /s


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback