19:09

Nu sitter jag här igen ;) mätt & trött! Har precis ätit, det fick bli tacos :]det är rätt gott.   Annars har jag inte gjort så mycket idag faktiskt, sov till halv evla ungefär, suttit på   datorn mesta delen av dagen. Så på så sett är det nog skönt att skolan har börjat  så har man något att göra på dagarna :) men det är skönt med helg oxå! Jag har även färgat håret igen, eller det är ju samma färg :p färgade bara bort utväxten ;)  försökte ta kort men det blev inget bra! haha. får se ifall jag laddar upp nån bild snart.

Mina kläder från Halens har äntligen kommit! :D ska hämta dom nån dag framåt! :)  Hoppas att allt passar oxå. Jag har hittat ännu mer kläder som jag vill skicka efter, från Ellos oxå, men jag får vänta med det lite tills jag har pengar så får jag köpa lite då&då, det är ju inte så bråttom för det är mest sommar kläder :) sen ska jag även köpa vita converse, höga tror jag att det får bli denna gången! kostar 600 kr tror jag!

/s

S O L I N

Tack ska du ha!

Det är border'n där du ska breda till =)

2009-01-10 @ 21:09:59
blogg: http://ssolin.blogg.se/
Jennifer

Sv: Tack så jättemycket! :D Jag använder mig av Photoshop :)

2009-01-10 @ 21:16:29
blogg: http://theeasyway.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback