20:04

Nu märks det att skolan har börjat igen, det är allt segare på morgonen nu. Ställde klockan på 20 över sex, kom upp tio i sju. mh, lyckat! gick iväg till  skolan sen då. jag är så himla trött i skolan oxå så jag fattar typ mindrepå  lektionerna, tar typ in 3% av hela lektionen. Hade so, engelska, biologi, matte och sen spanska, veckan segaste dag :( sen gick jag hem, åt lite sen la jag mig och somna! sov typ till sju x) haha. kommer inte somna sen igen ''/ aja. så nu sitter jag här och lyssnar på lite musik :) alltid trevligt! i helgen vet jag inte vad jag ska göra, blir nog bara att ta det lugnt tror jag.

men ska dra nu, hade bra! / s


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback