artonde januari

vilken trist dag, det är söndag, det är grått och klockan står still. vintern suger, aldrig fint väder och det går sakta, jag vill ha vår och sommar! jag vill bli brun och slippa alla tjocka kläder! :) januari & februari brukar gå rätt fort, men sen är det mars som går otroligt lllllåååååååångsssammmmmt!

som sagt, den här dagen går långsamt, det känns som om det ska vara  eftermiddag men klockan är bara ett! jag hatar söndagar.. Har legat och  kollat på In Flames, när dom gjorde sin nyaste skiva :] dom är kul! haha. men nu sitter jag här och jag vet inte vad jag ska skriva!  har även suttit och kollat runt på skinnjackor, vill ha en till våren men jag hittar ingen,  eller jag hittade en snygg men den fanns bara i brun, jag vill ha en svart! men jag får väl leta vidare lite :)



jeanette

sv: tackar! :)

2009-01-18 @ 21:44:09
blogg: http://jeanettef.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback