fint!

lastbilarna  har nog hittat en ny hobby i jönköping...

var på väg hem, och där står en väldigt mosad lastbil med poliser och allt möjligt.
det där en den tredje olyckan under den bron på kort tid, haha, bron är ett antal m
högt upp och chaffuöerna är dumma nog att chansa att dom kommer under även
om det står skyltar innan klart och tydligt, men då när dom kör under så är bilen för
hög så det skrapas ju :p hela bron är sönderskrapad på andra sidan..
snart lär bron inte finnas kvar x)

Anonym

HAHAHAHAH, smidiga dom är.

Dom borde typ sätta upp en skylt ba "INGA LASTBILAR WHAT SO EVER!" XD

2009-02-08 @ 19:02:09

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback