fjortonde januari

Kom precis hem från ICA, hämtade ut mina nya jeans från Halens :) ljusblå stretchjeans, stora där nere men det går att sy in annars passade dom perfekt! mina andra är så stora nu så jag fick beställa ett par nya :) rätt bra när inte kläder passar längre, då får man skaffa nytt!

annars har inte så mycket hänt idag, gick ju till skolan oså idag, fast jag kände verkligen inte för det, men jag måste bita ihop nu, vecka sju äre lov oxå! får längta dit istl! onsdagar är nog den tråkigaste & längsta dagen, fysik, matte, idrott, lunch osen so, har prov på fredag :( har inte läst på än :o illa! får nog börja med det snart!  det är om Franska Revolutionen (?) och vi har inte haft alls många lektioner om det heller, det är ungefär 20 sidor i boken osen massa annat ''/ usch, palla. nog om det! skulle haft elevens val sen men det blev inställt! rätt skönt annars skulle jag gått till fyra och nej, tack och lov! sen blev det hem då, somnade nästan i soffan när jag tittade på tv, är så trött, får nog gå och lägga mig tidigt :] och nu sitter jag här!

hoppas att eran dag har varit bättre än min! Hade bra / s 

rebecca

bra sofi!:)

2009-01-14 @ 18:33:49
blogg: http://rebeccajosefsson.devote.se

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback