ny header

var ute lite innan med mamma, gick till en bro och tog kort  ,på bilarna, eller inte bilarna utan ljusen, så det blev fartljus  men det var svinkallt och det kom knappt inga bilar så vi  tröttnade efter fem minuter ungefär x) men ni får en bild  iallafall :) inte så bra men det går, ska iväg till ett annat ställe nån annan dag, vid motorvägen, där kommer det nog mer bilar!


satt lite nu och gjorde en ny header, hade tröttnat på den gamla :] haha, så jag satte ihop lite bilder och voila! det blev en ny. själv tycker jag bättre om den nya, men vad tycker ni ?
nya

gamla


jeanette

den ser bra ut! :D

2009-01-04 @ 14:48:11
blogg: http://jeanettef.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback