sextonde januari


Nu sitter jag här igen, mhm. Ha precis ätit lite kvällsmat, så nu är jag mätt! :)  Jag har även sytt in mina nya jeans, det gick inte så bra, jag fick lite problem -.-  haha, men dom sitter bra iallafall :p idag har det faktiskt inte hänt så mycket..  var i skolan, började åtta idag, med so = prov!! Det gick inte så bra.. men ett G  får jag nog iallafall. Sen hade vi engelska, efter det lunch osen efter det hade  vi kemi, så jävla roligt! vi fick prata med helium, fan va fult det låter x) har nog inte skrattat så mycket på länge! sen hade vi matte & sist spanska. sen har det ju hänt massa andra saker oxå men jag orkar inte skriva så mkt x) men jag lovar att jag ska börja skriva bättre så blir det lite roligare hoppas jag! sen slutade vi vid tio över två, gick hem. sen hämtade mamma H&M kläder! men endel av  mina tröjor var restade så dom kommer lite senare ''/ men jag fick en grå cardigang & en helt vanlig svart munkjacka :D hehu. 

men jag ska dra nu, hade bra /s




innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback