tjuguandra januari

jag har ingen aning om vad som rör sig i mitt huvudet egentligen.. jag är sur, deppig och stör mig på allting just nu, det är lite jobbigt! det har inte hänt någonting, :s  jag är helt enkelt på dåligt humör.

till imorgon har jag värsta spanska läxan, hela kapitel nio tror jag  att det var, så blir det förhör sen, jag orkar verkligen inte någonting. annars har väl dagen gått bra. jobbig som vanligt att behöva gå till skolan i och för sig men jag orkar inte bry mig längre faktiskt, det kommer inte bli bättre. det känns som om jag bara klagar nu.. inget kul. började iallafall nio idag, med svenska, sen hade vi engelska, klt+lv, kemi, lite trög dag. men imån är det äntligen fredag, tack och lov! även om det är den jobbigaste dagen. men sen äre ju helg :) det blir väl inte halens, det var ju inte som vi trodde. men vi kanske ska till Lager 157 om det inte skulle bli snöstorm :s men vi får se :p

ska sticka nu och ge mig på spanskan, CIAO!


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback