tjugosjätte januari

har precis duschat, det var sista i "detta badrumet", vi ska nämligen få nyrenoverat :) för det är så vattenskadat så vi hade tur i oturen ;) problemet är att det finns ingen  annan dush i lägenhetshuset så vi får åka runt till vänner! förhoppningsvis tar det bara en vecka, men ändå :p  så just nu bor ema i mitt rum oxå, hennes rum ligger precis vid toan så då kan hon inte gå in ut när alla stuffs är där :p

ny vecka igen då, tiden går fort! om två veckor är det lov, sen är vi i skolan tre veckor och sen äre prao! och det ska vara inlämnat nästa vecka och jag har inte ens fått  häftet, men det har ingen fått!  idag började jag vid tio, skönt! hade svenska, vi skrev om en författare och sen läste vi en liten berättelse om kolgruvor. lunch kvart över elva. hade idrott sen, elevledd lektion, den var väl sisådär, lite enformigt men rätt soft ^^ efter det hade vi spanska, det är inte det roligaste precis! men sen slutade jag tjogu över två :) skööön dag!

alla mina bilder blev klara igår iallafall! från att det var ungefär 300 st blev det kanske 50 kvar :p på resten av korten blev det grimarser eller så blundade någon eller var helt borta, men korten blev faktiskt riktigt bra, tycker jag då, vad dom andra tycker vet ja inte! vi ska faktiskt fota igen snart, men nästa gång ska vi ha med lite saker, lite mer accesoarer (?)  så blire kul, och sminkas lite snyggt! jag skulle vilja ha mer som modellar! nån som är intresserad?  skulle vara jättekul!

men nu ska jag sticka och göra hemkunskaps läxa! HADE BRA! :)

Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: Det absolut bästa är att titta på andras studiofoton och jämföra dem.. vad är de de gör som är en "gemensam nämnare"... typ... Så leta ledtrådar... och idéer till poser och dylikt förstås! Det hjälper en mest :)

2009-01-26 @ 21:54:39
blogg: http://nevnarien.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback