trettioförsta januari

idag har det inte hänt så mycket faktiskt, en helt vanlig lördag.
åkte iväg till min faster innan och duschade, badrummet blir
nog klart nästa vecka tror jag dom sa :) hoppas att det blir fint!

ikväll händer nog inte så mkt heller, frågade becca ifall hon ville
på bio men hon kunde inte men det gör vi nån annan dag hoppas
jag :) men det blir nog chips och SATC, mamma lånade hela
boxen av sin kompis så, varför inte kolla igenom den när det inte
finns nått annat att glo på? så det blir nog inget mer bloggande idag

pusspuss! :)

minaya

Hej.. Kikar in lite. Hoppas du får en fin lördag. Kram

2009-01-31 @ 18:30:30
blogg: http://minaya.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback