trettionde januari

jaha, då var denna skolveckan slut då. veckorna går otroligt fort nu, men det är skönt på sätt & vis :)  snart är det lov, sen är det prao. påtal om praon så lämnade jag in  prao lappen till syv idag oxå, det blir nog dagis :) jag tar café sen i nian för då är det lättare att få sommarjobb där kanske senare!

idag började jag klockan åtta med so, skrev hela lektioen i stort sett, lite små jobbigt & enformigt bara.. efter det hade vi engelska, där skrev vi oxå. vi fick översätta en text. lunch. sedan hade vi kemi, vi gick igenom lite gamla papper bara.. matte osen spanska där vi läste och kollade på film :) slut tio över två!

efter skolan stack jag, becca, kajsa, ammara ner på stan, eller ammara ringde stina och dom åkte iväg till A6 istl :p gick runt i lite affärer, hittade en söt topp men den var lite dyr, eller 199kr men inte för en topp så det får bli en annan gång, åt även på donken. hittade en jättegod parfym, Alyssa Ashley Vanilla! ska nog köpa den när jag har pengar! :) sen gick jag hem så nu sitter jag här och kollar runt lite! det var en bra dag helt enkelt! :D

CIAO!

eleni

blev du glad nu :) hehe mvh eleni

2009-01-30 @ 22:07:20
blogg: http://fabulouseleni.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback