13:06

Mitt hår blev sådär, en del av håret blev asbra men här och där finns det gula fläckar, skitsnyggt! ;)
 Just nu sitter jag och väntar på Elvira, så ska vi gå ner till tågstationen och köpa tågbiljett till Göteborg imorgon. Vi ska gå på Liseberg :D askul! Sen ska vi hyra film och bara mysa senare idag! Det kanske inte kommer bli så mycket bloggande idag och inte imorgon heller!

Måste dra nu, kanske skriver ikväll, annars hörs vi på lördag! Seya! :*

Elin

Fin blogg! :)

2009-07-09 @ 20:49:10
blogg: http://elintoreborg.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback