Liseberg 10 juli

Var ju somsagt på Liseberg igår med Elvira. Vi åkte tåg från Jönköping vid nio och kom till undebara Göteborg vid elva tiden. Åkte till Liseberg som precis hade öppnat. Inte alls mycket folk där. Vädret var väl sådär men vi klarade oss nästan hela tiden utan regn :) Åkte nästan allt, gick på 3D bion två gånger. Åt glass på Ben&Jerrys glassbar - skitgott. Och så gjorde vi massa mer :D


haha, spegelhuset var roligt, man såg ut som.. ah. bilderna på mig bjuder jag på...


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback