tjugoförsta juli

Woho, Ammara är änltigen hemma :D Hon har varit i Bosnien sen 16 juni, snacka om att jag har saknat henne! Har saknat alla andra me! Ska träffa A nån dag framöver  :)

Annars har det inte hänt så jättemycket idag, as usual. Håller på yttligare med en design åt en tjej. Hoppas hon blir nöjd när den är klar! Ne, nu måste jag ta och städa mitt rum.

Hade bra så hörs vi!
/sofi


I S A B E L L A

SVAR: hihi okej, vad kul. Hoppas det blir någon bra då ;)



Nej jag lyssnar bara på musik. kram!

2009-07-21 @ 20:41:10
blogg: http://tinkerbella.blogg.se/
Diana

snygg blogg du har :)

2009-07-21 @ 20:51:39
blogg: http://dianasl.blogg.se/
Antis (:

Hej hej, va söt du va på den bilden! hihi =D

Hoppas du har det bra!

2009-07-29 @ 18:37:25

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback