tjugotredje juli

Hejhallå!
Dåligt bloggande, men jag tror ingen störs sig på det hehe.. :) Men det beror iallafall på att jag har inte haft tiden. Igår var jag med Ammara hela dagen och hon åkte hem rätt sent. Jätteroligt och trevligt hade vi :) Gick på stan, (köpte en stickad kofta på rea) bakade, fotade och lite annat smått & gott!
 Idag så åkte jag, mamma, ema och mammas kompis till Ullred :) SKITMYCKET folk var det, det gick knappt att komma fram, haha. Men det blev lite köpta grejer. Det kommer upp i ett annat inlägg!

Nu är jag astrött, det blir nog inget mer bloggande. Imorgon ska jag vara med Ammara så jag får se när jag hinner blogga. Ha det bra!


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback