20:18

Nu är denna dag över, om några timmar. Då är det ingen speciellt dag längre, den kommer om ett år igen & då fyller jag sexton...

 Skrev vad jag har fått innan, pengar, pengar & pengar. Det kanske inte alls låter roligt för er, det kanske är roligare med presenter? Jo visst är det roligare men det är lika roligt att få pengar i handen och gå och köpa en kamera! Jag har nu sammanlagt 2000kr och jag får mer på fredag. På torsdag nästa vecka, precis innan Göteborg köper jag antaglien en kamera. Vet ännu inte vilken det blir för det dök upp ett erbjudande. Ska kolla upp allt imorgon :)

Jag hoppas eran dag har varit lika bra som min! Fint väder har det varit oxå, precis som jag beställde!

Linnéa Haver [fotoblogg]

Jag fyller år om 4 dagar!

2009-06-16 @ 04:31:42
blogg: http://linneahaver.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback