andra juni

Dålig uppdatering var det här ja!

Herregud vad vädret ändras på en sekund.. Imorse när jag cyklade till skolan så lös solen över en blå himmel och det var varmt. Under tiden vi lagade mat i hemkunskapen så mulnade det på ordentligt och sen har det både regnat och åskat. Inte roligt!
Ligger i min säng just nu, mätt som bara den. Åt precis. Har äntligen fått tillbaka internett igen så nu kan jag försöka uppdatera oftare! :) Idag efter skolan(som var helt ok) stack jag iväg till afroshop med Frida, Becca, Stina och Ammara. Stina förlängde sitt hår oc det blev skitint! Sen efter det tog vi en sväng ner på stan oxå :) Det har varit en toppenbra dag förutom musik&matte provet. Fick tillbaka musik och gjorde matte idag.

Måste duscha, ugly betty börjar om 40 min! ;*


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback